بازار گل های شهر تهران

به مناسبت ۲۵ خرداد روز ملی گل و گیاه تصمیم گرفتیم چند تا از بازارهای گل و گیاه رو معرفی کنیم.

بازار گل محلاتی
بلوار نبرد، بلوار زمزم

بزرگترین بازار گل در تهران است. روزانه بیش  از یک و نیم میلیون گل و گیاه عرضه می‌شود و از نظر تنوع بهترین است. برای رفتن به بازار گل محلاتی باید سحرخیز باشید. ساعت کاری از ۴:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ است.

بازار گل رضوان
بزرگراه رسالت (شرق به غرب) ، روبه روی مصلی، نرسیده به ایستگاه مترو مصلی، ورودی پارکینگ عمومی مترو

نمایشگاه دائمی گل وگیاه باغ گل رضوان با ۳۰ سال سابقه در حال فعالیت است. در این باغ انواع گل های فصلی، گیاهان فضای باز و آپارتمانی، درختچه های زینتی، انواع خاک و کود، گلدان های متنوع عرضه می شود.

گلخونه بیلوبا
شهرک اکباتان، فاز ۳ پشت بلوک D1

قصه بیلوبا با شهروز حکیمی شروع می‌شود. علاقه او به گل و گیاه همگام با مطالعه و کوشش‌های بسیاری که از کودکی داشته، ایده‌ی شکل گیری این گلخانه را به وجود می‌آورد.  او همچنان برای این منظور هر روزه، مطالعه و آزمایش می‌کند و دائماً به فکر رشد و گسترش این گلخانه و بهینه تر نمودن آن دارد. یکی از خلاقانه ترین گلخانه های تهران است اگر گذرتان به شهرک اکباتان افتاد پیشنهاد ما به شما بیلوبا است.

خانه گیاه افرا
شهرک آپادانا ، فاز۲، بالاتر از کوی یاس

ایده ساخت و تجهیز خانه گیاه افرا در زمستان سال ۱۳۹۵ در ذهن یک زن و شوهر شکل گرفت و حالا یکی از گلخونه های موفق غرب تهران است. قیمت مناسب، تنوع بالا و خلاقیت از ویژگی‌های افرا است. فروش اینترنتی و حضوری دارد.

گلخونه گرینلند
پاسداران، بوستان دوم، پلاک ۹

مجموعه ای جذاب از گل و گیاه‌های خانگی با گلدان های جذاب

بازار گل شهرک فکوری
ابتدای جاده مخصوص کرج، بعد از میدان آزادی

یکی از بهترین بازارهای گل تهران برای شهروندانی که در مناطق غربی و جنوب غربی تهران زندگی می کنند بازار گل فکوری است که خیلی شناخته شده نیست ولی از تنوع بالا، قیمت مناسب و دسترسی آسان بهره مند است.

 گل فروشی زعیم
میدان پاستور، شماره ۱

داستان گل‌های زعیم از زمانی شروع شد که سید حسن زعیم در سال ۱۳۱۹ وارد تولید در عرصه گل و گیاه شد و امروز یکی از معروف‌ترین گل فروشی های تهران است.
ادامه فعالیتها و گامهای نوآورانه بنیانگذار فقید توسط پسرانش دنبال می گردد. با بهره مندی از نیروهای مجرب، سیستم های تولیدی بازمهندسی و نوسازی شده است. همچنین خط تولید نشاهای فصلی با سیستم پیشرفته و کاملا مکانیزه سبد کالا و خدمات را جامعتر نموده است.

بازار گل غرب تهران( آبشناسان)
 انتهای اتوبان ستاری شمال، دومین خروجی دوربرگردان، جنب پمپ بنزین آبشناسان، بازار گل غرب تهران

اگر ساکن غرب تهرانید بازار گل غرب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
قیمت مناسب، تنوع بالا و ساعت کاری مناسب( از۹ الی۱۳و۱۶ الی ۲۰)

گلخونه بهارگل
خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، خیابان نژادکی، پلاک ۴۰

اگر دنبال گلخونه ای در مرکز شهر هستین، گلخونه بهار گل می تواند انتخاب مناسبی باشد. تنوع بالا از گیاهان آپارتمانی و گلدان‌ها میتواند برایتان تجربه خریدی دلچسب رقم زند. فروش حضوری و غیر حضوری دارد.

بازار گل امام رضا
جاده خاوران – بزرگراه امام رضا – نرسیده به سه راه سیمان – بازار گل امام رضا

بازار گل امام رضا در شرق تهران یکی دیگر از بازار های بزرگ فروش گل و گیاه و محصولات مرتبط با گل و گیاه است.بازار گل امام رضا شامل دو خیابان بزرگ و پنج کوچه است که به هر طرف از این خیابان‌ها و کوچه‌ها که سر بچرخانید، مغازه‌های رنگارنگ از انواع گل‌ها و محصولات مرتبط با گل‌ها را خواهید و میتوانید بخرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا