کارخانه نوشابه سازی زمزم

کارخانه نوشابه‌سازی زمزم


شرکت زمزم تهران در شهریور سال ۱۳۳۴ به عنوان اولین شرکت نوشابه سازی خاورمیانه با افتتاح دو خط تولید نوشابه ‏در بسته‌بندی شیشه‌ای درگردش پا به عرصه صنعت گذاشت. این شرکت با نزدیک به ۶۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره جهان در دهه ۱۳۸۰ شمسی در بازار داخلی ایران نیز به رقابت با غول‌های جهانی ‏این صنعت پرداخته است.‏
شرکت زمزم تهران با ظرفیت تولید سالانه سیصد میلیون لیتر انواع نوشابه‌های غیر الکلی گازدار از جمله تولید یکصد میلیون بطر در بسته بندی Pet و در سایز ۱۵۰۰ سی سی سهم مناسبی از بازار داخلی را در اختیار خود دارد و در حال حاضر خط تولید این شرکت شامل نوشابه Pet1500 لیتری، نوشابه pet300 سی سی، ماءالشعیر، آبمیوه و خط تولید محصولات در قوطی می‌باشد.
شرکت زمزم تهران علاوه بر تولید محصولات ۵/۱ لیتری نوشابه که محصول اصلی شرکت محسوب می‌شود در زمینه‌های دیگر از قبیل تولید انواع نوشیدنی‌های مالت، انواع آبمیوه‌ها (گازدار و بدون‌گاز)، و نوشابه انرژی زا به ترتیب با برند‌های استار، ویتا پلاس و انرژی نیز فعالیت می‌کند.
شرکت زمزم تهران در راستای چشم انداز گروه آشامیدنی زمزم که در ارائه محصولات با کیفیت و سالم رهبری در منطقه را مدنظر قرارداده است و نیز در راستای اهداف کلان خود که بهبود مستمر در کیفیت و افزایش رضایت کلیه ذینفعان به‌ویژه مشتریان از جنبه‌های اصلی آن می‌باشند. اقدام به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت iso 9001:2008 ، iso 14001:2004، ohsas 18001:2007، و به‌ویژه سیستم مدیریت ایمنی بر مواد غذایی (fsms) از طریق استقرار iso 22000:2005 و HACCP نموده است.
شرکت زمزم تهران به جهت برآورد ساختن بهینه اهداف کلان و کیفی سازمانی خود همسو با استراتژی‌های گروه هلدینگ زمزم ایران از سال ۱۳۹۰ حرکت به سوی تعالی سازمانی را با دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت آغاز نموده و در سال‌های گذشته با نهادینه سازی رویکردها و جاری سازی آنها در سطح سازمان وارد جریان بزرگ جایزه ملی کیفیت سازمان غذا و دارو ایران شده است .
به باور شرکت زمزم تهران کیفیت راهی است بی پایان و این حق آیندگان است که از زمزم تهران برترین‌ها را بخواهند. شرکت زمزم تهرن در محیطی پویا و پرتلاطم ایران که هر آن با تغییری تاثیرگذار روبروست. با استفاده از فرصت‌هایی از قبیل رویکرد مثبت دولت به تولید و اشتغال و سیاست‌های حمایتی دولت جدید از بخش تولید، تعهدات و اعتبارات و حمایت‌های بنیاد مستضعفان به‌عنوان صاحب اصلی برند از تغییرات تکنولوژی در سطح جهانی و با در نظر گرفتن تهدیدات و چالش‌هایی از قبیل تورم و گرانی مواد اولیه، کمبود مواد اولیه ناشی از تحریم، تبلیغات منفی علیه مصرف نوشابه، روند کاهش رشد جمعیت و حضور پررنگ رقبای جهانی در ایران و رشد محصولات جایگزین در سبد کالای خانواده و … سعی دارد با تحلیل درست و برنامه ریزی مناسب گام‌های خود را در مسیر تعالی استوارتر بردارد.


عکس : احسان رأفتی داریان


لینک کوتاه | tehranimages.com/Fx242



 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا